BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday 11 June 2011

So bored :(


Huhu nie la kije aku time aku boring,,kije mengedit gmba je,,an da xde kije aku cari la kije hehe,,erm mengedit sampa pening pale daa,,edit yg nie xkene,edit yg len lak,atoyai apela nak jadi nan aku ni erk,daa xbetul ase,,erm spututnye aku kene study nih,,test nak g sane lgi sebulan je agi,,huhu gerun + seram ar pk sal test nih ingt an daa test tahriri je,syafawi pun ade maa,,daa la t pak arab yg wat test nih gler tul,,issshhhhh time2 yg perlu study nie la aku xde mod nak study tapi lau wat kije len dop ape lak,,beqeh memanjang lau wat kije len,,ya allah bantulah hambamu ini huhu :( ....erm ntah2 aku xde mod sbb aku tension at insan yg bername lelaki kot,,mang betul la owg kate couple time study nih leh bawak mslh,,ha skang daa kene at aku sendiri daa,,an pepatah ade mengatakan "berat mata memandang,berat lagi bahu memikul" haha dok merepek nan preibahasa lak daa la xde kene mengene pun hehe,,k sambung lik topik tadi eh huhu,,erm sebenarnye daa emang ketentuan ke ape erk lau kite suke owg tu,owg tu mesti xsuke kite,,tapi lau owg tu suke at kite,kite lak xsuke at owg tu,,adehhh akit pale ar pk sal nih,,erm byk je owg yg aku xsuke dok kacau aku,tapi owg yg aku suke n syg xde lak kacau aku mcm owg yg aku xsuke kcau aku,,arrggghhhhhhh TENSION amat,,,huhu erm setakat nie je kot coretan aku mlm nih,idea aku daa terbantut nak wat karangan haha,,,, suda pgi ma,,ok dadaa, chao an :) ...

0 Komen: