BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday 3 June 2011

Not in mod -__-

huhu aku xley tido mlm nie..npa ea??aku pun xtau napa..erm mgkin sbb aku sowg2 kot at umah..so mod nak tido tu xde huhu,,erm mlm nie aku ditinggalkan sowg2 bab family aku suma kelik kmpg at kedah, alang2 nk g amik ubat skit pala adik aku tuh, abah aku decide nak tido umah tok aku twus, sbb klinik tu dekat je nan umah tok aku,,actually aku xdok sowg2 at umah, aku dok  nan nenek aku..erm geam tul la, lau family aku nak g ana aku selalu xleh nak ikut sekali,,alasan nape xleh g??bab aku kena jge nenek aku,,ishhh bengang betul,,

huhu actually aku cdey mlm nie,,erm cdey memikirkan nasib aku dlm dunia percintaan,,ade je mslh yg melanda,,erm aku pu xtau nak ckp cmne,,aku xtau la aku nie couple ke x,,,erm aku kenal nan dye secara kebetulan ja,,dan aku kenal nan dya waktu besday dya,,aku pun xtau aku wish besday at dya ka x,,erm dya ckp dya men tekan2 no je,pastu dpt at aku,,hurm bile aku pk blik,btul ka dya nie an,erm ati kecik aku kata ade betulnya gak kot,,,hurm pastu kmi sembang la, dya mntk nick fb aku, aku pun bgi la,,kmi sembang jap ja, pastu dya ckp t dya kol len,tngu punya tngu dya xkol pun,,xpulun tngu pun hehe,pastu satu mlm tu kul bpe pgi ntah dya kol aku,kebetulan time tu aku lum tito bab tgh on9 fb,,kmi sembang lame gak la,,sonok la sembang mlm tu hehe,,erm dya tnya aku,eh sya nak pngl apa at awk? erm pstu aku jwb pngl ja la papa yg awk nak pngl,,pastu dya pngl aku syg, aku apa lgi tekezut amat la, tpi aku wat diam ja mlas nak buka mulut tnya,dya lak bahasakan diri dya b...kmi sembang mcm2 mlm tu,dya luah an mslh dya nan awek dya at aku n mcm2 la,,,sonok2 ckp tup..tup..tup,,,kedit dye daa abis,,pastu aku call dya lak,borak punya borak pastu b3 dya abis la plak,,,huhu da xdpat gayut,,2,3 ari pstu dya msg aku,,sejak ari tu kmi semakin rapat,tpi aku tau dya daa awek :(,,,, aku terkejut amat tiba2 dya kata dya da putus nan awek dya,,,erm pastu dya mntk nk couple nan aku,mula2 aku xmau tpi lastly aku setuju gak couple nan dya,,erm mgkin aku ade ati kit at dye ot hehe,,

maklum la aku ni senang nak suke owg,,sbb tu aku time dya n couple nan dya,,erm tpi skang nk ckp aku bhagia pun x,x bhagia pun x,,isshhhhh susah nak cita cmna,,,aku ragu2 nan ksih syg dya at aku,,aku asa dya xsuka at aku pun,dya cuma nak pemainkan ati dan perasaan aku,,erm sbb yg pling tepat dya mntk couple nan aku mgkn  tuk ilangkan kesunyian dya,,huhu aku cdey,cdey cgt2..erm dan skang nie aku rasa hubungan kmi daa xmcm dulu agi,kmi makin renggang,,


huhu cmna nie???tlg la aku ya allah,,,aku syg dya tapi aku tkut aku bertepuk sebelah tgn ja...erm

0 Komen: