BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday 1 July 2011

mati ,,

assalamualaikum..baralakallah hu lakum :) ..penah x kowang terpk sal mati nih?? xkan xpenah kot,,mesti penah gak an walaupun cuma sesaat..erm aku lau xpk sal mati nih ase mcm happy je sbb leh wat suke2 ati, tpi bile aku pk sal mati aku jadi cam xleh nk wtpa,aku jdi tkut smpai nangis2..aku nangis first sbb aku tkut dok dlm kubo yg gelap gelita sowg2, second aku takut kena siksa pastu ak tingat dosa aku yg bertimbun tuh  huhu..siyes smlm aku asa mcm nak mati ja,,pwot aku n bdan aku asa len mcm, bdan aku jdi mcm xbermaya,,mang suma yg aku wat asa xkena smlm..dlm otak aku ni berlegar2 ja perkataan MATI ... pastu msa nak smayg maghrib smlm aku da mula nangis smpai abis smayg,,time doa tu lagi la,,hnya tuhan yg tau teruknya aku nangis smpai tersedu2,,aku xtipu,aku tkut gila smlm,,pastu lepas abis smayg aku bca surah yasin,,kebetulan pkcik aku baru meninggal smlm, aku amik kesempatan sedekahkan bcaan yasin at dia,alhamdulillah perasaan aku beransur tenang lepas baca quran,,terima kasih ya allah,,erm mgkin apa yg jdi smlm sbgai peringatan, mgkin juga sbgai petanda awal tuk aku.. hnya tuhan yg mengetahui apa yg terjadi dan bakal terjadi..aku mohon kpd ALLAH supaya aku dijauhkan dari azab kubur, supaya aku dipanjangkan umur dan smoga aku bahagia di dunia dan di akhirat,,smoga ALLAH mendengar rintihan aku..amin yaa rabbal aalamin..

0 Komen: